برچسب‌ها

رابطه مستقیمی هست بین میزان ایده‌ها و افکار من با حجم کاریم. هرچی بیشتر سرم شلوغ میشه بیشتر ایده به ذهنم می‌رسه.‏

الان یه دفتر کنار موس کامپیوترمه برای نوشتن ایده‌هایی که موقع نت گردی به ذهنم می‌رسه، ‏یکی رو میز تحریرم واسه فکرایی که وسط درس خوندن حمله می‌کنن. ‏

بعید نمی‌دونم چند روز دیگه یکی هم بذارم تو دستشویی واسه فکرایی که اونجا میان تو سرم!

‏تو حموم رو که اصن نگو! باید ماژیک ببرم وقتی زیر دوشم و یه فکر از توی دوش تلپی می‌افته تو سرم، رو دیوار بنویسمش که یادم نره! ‏

تو رخت خواب آقا! اونجا که باید سیستم ضبط صدا رو فعال کنم. یعنی لامصب چراغ که خاموش میشه و دراز می‌کشم انگار به این فکرا دستور حمله دادن! دوان دوان میان آدم اصن خواب از سرش می‌پره از ذوق. حالا تازه اون موقع میشه مثلاً ضبط کرد صدا رو. جدیداً توی خوابم هم خواب‌هایی می‌بینم که باید به محض بیدار شدن بنویسمشون اینقدر که ایده‌های خوبی توشونه.‏ اصن یه وعضیا!‏

خلاصه زندگی‌مون الان اینجوریه. شلوغ شلوغ. با سرعت زیاد زیاد. و با یه عالمه فکر و ایده و طرح که صف کشیدن من سرم خلوت بشه بتونم از تو سرم بیارمشون بیرون و دو دستی به عالم بشریت تقدیمشون کنم.‏ سخته ولی خیلی خوبه. انگار که واقعاً زندگی عالم معنا و هدف داره. خستگی‌هاش هم شیرینه.

این روزا شور و هیجانم از خودم اصن.

:دی

